អ្នកអាចប្រើជម្រើសណាមួយខាងក្រោមដើម្បីចុះឈ្មោះ៖

សូម​គិត​បន្តិច​ថា​​តើ​លោក​អ្នក​ដឹង​​អ្វី​ខ្លះ​អំពី «​អន្តរ​សកម្មភាព​»​។​ តើ​ការ​គិត​របស់​លោក​អ្នក​ នឹង​ចំណុច​ខាងក្រោម​ត្រូវ​គ្នា​ដែរ​ឬ​ទេ​?
- តើ​អ្វី​ទៅ​ជា​អន្តរកម្ម​ និង​អន្តរ​សកម្មភាព?
- តើ​យើង​អាច​បញ្ចូល​អន្តរកម្ម​អ្វី​ខ្លះ ទៅ​ក្នុង​ការ​សិក្សា​តាម​រយៈ​អេឡិចត្រូនិក?
- តើ​យើង​​គួរ​យល់​ដឹង​អំពី​បញ្ហា​អ្វី​ខ្លះ ​នៅ​ពេល​ដែល​យើង​រៀបចំ​​​ផែនការ​បញ្ចូល​អន្តរកម្ម ទៅ​ក្នុង​វគ្គសិក្សា​តាម​រយៈ​អេឡិចត្រូនិក​មួយ​នោះ?
- ហេតុ​អ្វី​​​បាន​ជា​ការ​បង្រៀន​ គឺ​ជា​​មធ្យោបាយ​និង​វិធីសាស្ត្រ​​​ដ៏​សំខាន់ នៅ​ក្នុង​ការ​សិក្សា​តាម​រយៈ​អេឡិចត្រូនិក? តើ​​មាន​តម្រូវ​ការ​និង​ភារកិច្ច​​​ចាំបាច់​អ្វី​ខ្លះ​ ដែល​គ្រូ​ត្រូវ​បំពេញ​?
- តើ​មាន​ឧបករណ៍​ឬ​កម្មវិធី​អ្វី​ខ្លះ ដែល​គ្រូ​អាច​ប្រើប្រាស់​បាន សម្រាប់​បំពេញ​ភារកិច្ច​ជា​គ្រូ​បង្រៀន​តាម​រយៈ​អេឡិចត្រូនិក​? តើ​ឧបករណ៍​ឬ​កម្មវិធី​ទាំង​នោះ​មាន​លក្ខណៈ​​សម្បត្តិ​​​អ្វី​ខ្លះ ហើយ​យើង​អាច​ប្រើ​ប្រាស់​វា​បាន​​យ៉ាង​ដូចម្ដេច?
- តើ​ទម្រង់​នៃ​ការ​ផ្ដល់​មតិយោបល់​ត្រឡប់​មាន​អ្វី​ខ្លះ​?​ តើ​គ្រូ​ត្រូវ​គោរព​តាម​គោលការណ៍​អ្វី​ខ្លះ​ នៅ​ពេល​គាត់​សរសេរ​មតិ​យោបល់​ត្រលប់​ទៅ​ឲ្យ​អ្នក​សិក្សា​របស់​គាត់​?
- តើ​​មាន​កត្តា​អ្វី​ខ្លះ​ដែល​កំណត់​វប្បធម៌​មួយ?​ ​​តើ​វប្បធម៌​នីមួយៗ មាន​លក្ខណៈ​ពិសេស​ខុស​ប្លែក​​ពី​គ្នា​យ៉ាង​ដូចម្ដេច​ខ្លះ​?

ម៉ូឌុល​​​នេះ​នឹង​ផ្ដល់​ឲ្យ​អ្នក​នូវ​ទិដ្ឋភាព​ទូទៅ​​មួយ ទាក់ទង​នឹង​ការ​ធ្វើ​អន្តរកម្ម​រវាង​សមាជិក នៅ​ក្នុង​វគ្គសិក្សា​តាម​រយៈ​អេឡិចត្រូនិក។ ប្រសិន​បើ​អ្នក​ចង់​ក្លាយ​ខ្លួន​ជា​អ្នក​សម្របសម្រួល​វគ្គសិក្សា​តាម​រយៈ​អេឡិចត្រូនិក​ អ្នក​ចាំបាច់​ត្រូវ​យល់ដឹង​អំពី​ជំនាញ និង​វិធីសាស្ត្រ​សមស្រប​មួយ​ចំនួន ក្នុង​ការ​ទំនាក់ទំនង ឬ​ធ្វើ​អន្តរកម្ម​ជាមួយ​អ្នក​សិក្សា។ សូម្បី​តែ​ការ​ផ្ដល់​មតិយោបល់​ត្រឡប់​ទៅ​ឲ្យ​អ្នក​សិក្សា ក៏​ទាមទារ​នូវ​ជំនាញ និង​ភាព​ប៉ិនប្រសប់​​ផង​ដែរ គឺ​ដើម្បី​ធានា​ឲ្យ​បាន​ថា មតិយោបល់​ទាំងនោះ​មាន​ខ្លឹមសារ​ខ្លី ងាយស្រួល​យល់ និង​ផ្ដល់​ក្នុង​ន័យ​ស្ថាបនា គឺ​មិន​មែន​បណ្ដុះបង្អាប់ ឬ​ក្នុង​ន័យ​វាយប្រហារ​ណា​មួយ​ឡើយ។

ចូលដោយប្រើគណនីរបស់អ្នកនៅ