ការអភិវឌ្ឍ និងការរៀនសូត្ររបស់កុមារនៅកម្រិតបឋមសិក្សា
ពេលណាក៏បាន
មិនកំណត់
0
45 ម៉ោង
ចម្រុះ
ឥតគិតថ្លៃ
ការអភិវឌ្ឍ និងការរៀនសូត្ររបស់កុមារនៅកម្រិតបឋមសិក្សា
វិទ្យាស្ថានគរុកោសល្យរាជធានីភ្នំពេញទិដ្ឋភាពទូទៅអំពីការពណ៌នាមុខវិជ្ជា
សម្រាប់ការសិក្សាមុខវិជ្ជា ការអភិវឌ្ឍនិងការរៀនសូត្ររបស់កុមារនៅកម្រិតបឋមសិក្សា មានគោលបំណងពង្រឹងសមត្ថភាពវិជ្ជាជីវៈរបស់សិក្ខាកាមដោយផ្តោតលើទ្រឹស្តីនៃការអភិវឌ្ឍរបស់កុមារ ដែលចាប់ពីកុមារភាព រហូតដល់វ័យសិក្សាពេញលេញនៅកម្រិតបឋមសិក្សា ដោយផ្សារភ្ជាប់ទៅនឹងការអនុវត្ត ផ្អែកលើខ្លឹមសារជាមូលដ្ឋានសម្រាប់ការអភិវឌ្ឍរបស់កុមារដែលមានដូចជា សញ្ញាណទូទៅនៃការអភិវឌ្ឍរបស់កុមារ ការអភិវឌ្ឍកុមារតាមកម្រិតអាយុ ការអភិវឌ្ឍខួរក្បាល ការអភិវឌ្ឍពុទ្ធិ ការអភិវឌ្ឍប្រត្យក្សារម្មណ៍ ការអភិវឌ្ឍភាសា ការអភិវឌ្ឍសរីរាង្គចលករ ការអភិវឌ្ឍចិត្តសង្គម ការអភិវឌ្ឍទឹកចិត្តស្រឡាញ់ ការអភិវឌ្ឍសញ្ចេតនា ការអភិវឌ្ឍសីលធម៌ និងកត្តាដែលជះឥទ្ធិពលដល់ការអភិវឌ្ឍរបស់កុមារក្នុងវ័យកុមារភាព ។ ជាងនេះទៅទៀត សម្រាប់វគ្គសិក្សានេះផងដែរ មានគោលបំណងក្នុងការកំណត់លក្ខណៈខុសគ្នា ឬភាពផ្សេងៗគ្នារបស់កុមារនៅក្នុងការសិក្សារបស់ពួកគេ នៅក្នុងវ័យសិក្សាឱ្យសមស្របនឹងល័ក្ខខណ្ឌនៃការអភិវឌ្ឍ ដោយធ្វើការជ្រើសរើសវិធីសាស្រ្ត យុទ្ធវិធី និងសម្ភារឧបទេសឱ្យបានសមស្របនៅក្នុងដំណើរការបង្រៀន និងរៀន។
ការសិក្សាមុខវិជ្ជានេះធ្វើឡើងតាមបែបចម្រុះ (Blended Learning) គឺរួមបញ្ចូលទាំងការសិក្សាផ្ទាល់ជាមួយគ្រូឧទ្ទេស ការសិក្សាតាមអនឡាញ និងការសិក្សាតាមអេឡិចត្រូនិក ដោយប្រើប្រាស់ ធនធានសិក្សានៅក្នុងថ្នាល់អភិវឌ្ឍសមត្ថភាព (CPD) ដូចជា វីដេអូមេរៀន សៀវភៅសិក្សា និងប្រភពធនធានផ្សេងទៀតដែលត្រូវបានផ្ដល់ឱ្យ ឬណែនាំដោយគ្រូឧទ្ទេស។ អ្នកសិក្សាត្រូវធ្វើការសិក្សាស្រាវជ្រាវបន្ថែមជាបុគ្គលឬក្រុម រៀបចំលទ្ធផលសម្រេចបាន និងធ្វើបទបង្ហាញ។ ក្រោយពេលបញ្ចប់វគ្គសិក្សានេះ សិក្ខាកាមនឹងបកស្រាយបានស៊ីជម្រៅអំពីខ្លឹមសារនៃការអភិវឌ្ឍកុមារពីកុមារភាព និងការរៀនសូត្ររបស់កុមារនៅកម្រិតបឋមសិក្សា។ លើសពីនេះទៅទៀត សិក្ខាកាមមានសមត្ថភាពក្នុងការដឹកនាំ និងសម្រួលដល់ការសិក្សារបស់កុមារនៅកម្រិតបឋមសិក្សា ប្រកបដោយទំនុកចិត្តនិងមានប្រសិទ្ធភាពនៅក្នុងដំណើរការបង្រៀន និងរៀន។អ្វីដែលអ្នកនឹងរៀន
- បន្ទាប់ពីសិក្សាមុខវិជ្ជានេះចប់ សិក្ខាកាមនឹង៖
- វិជ្ជាសម្បទា
- - ពណ៌នាបានស៊ីជម្រៅអំពីទ្រឹស្តីការអភិវឌ្ឍកុមារពីកំណរកំណើត រហូតដល់វ័យសិក្សា
- - រៀបរាប់បានពីគោលការណ៍នៃការរៀន និងរបៀបរៀនសូត្ររបស់របស់កុមារទៅតាមការអភិវឌ្ឍរបស់កុមារ
- - បង្ហាញបានពីកក្កាជៈឥទ្ធពលទៅដល់ការអភិវឌ្ឍរបស់កុមារ។
- បំណិនសម្បទា
- - កំណត់បានពីសញ្ញាណទូទៅនៃការអភិវឌ្ឍរបស់កុមារ ការអភិវឌ្ឍតាមកម្រិតអាយុ ការអភិវឌ្ឍខួរក្បាល ការអភិវឌ្ឍពុទ្ធិ ការអភិវឌ្ឍប្រត្យក្សារម្មណ៍ ការអភិវឌ្ឍសរីរាង្គចលករ ការអភិវឌ្ឍភាសា ការអភិវឌ្ឍចិត្តសង្គម ការអភិវឌ្ឍទឹកចិត្តស្រឡាញ់ ការអភិវឌ្ឍសញ្ចេតនា ការអភិវឌ្ឍសីលធម៌របស់កុមារនៅក្នុងការបង្រៀន និងរៀន។
- - កំណត់បានពីកក្តាជៈឥទ្ធិពលនៃការការអភិវឌ្ឍរបស់កុមារ ដែលជាឧបសគ្គនៅក្នុងការរៀន
- - បែងចែកបានពីរគោលការន៍នៃការបង្រៀននិងរៀន និងបៀបរៀនរបស់កុមារនៅម្រិតបឋមសិក្សា។
- ចរិយាសម្បទា
- - មានគំនិតក្នុងការអនុវត្តទ្រឹស្តី ដោយផ្សារភ្ជាប់ទៅនឹងសកម្មភាពបង្រៀននិងរៀន និងនៅក្នុងជីវភាពរស់ប្រចាំថ្ងៃនៅក្នុងការអប់រំកុមារ
- - មានស្មារតីក្នុងការគាំទ្រ ការបង្ការ និងការពារកំឡុងពេលកំណរកំណើត រហូតដល់វ័យសិក្សា
- - យកចិត្តទុកដាក់ក្នុងការជ្រើសរើសវិធីសាស្រ្តបង្រៀនទៅតាមការអភិវឌ្ឍរបស់កុមារនៅក្នុងវ័យសិក្សា។
លក្ខខ័ណ្ឌដែលត្រូវមាន
- លក្ខខណ្ឌសម្រាប់វគ្គសិក្សា
- - គ្រូបង្រៀនកម្រិតបឋមសិក្សា (ក្របខណ្ឌ និងកិច្ចសន្យា)
- - មានឧបករណ៍ដែលអាចប្រើប្រាស់អ៊ីនធើណេតបាន (កុំព្យូទ័រ)
- - មានចំណេះដឹងមូលដ្ឋានផ្នែក ICT ដែលអាចប្រើប្រាស់បាន
- - មានការប្តេជ្ញាខ្ពស់នៅក្នុងការសិក្សា សម្រាប់មុខវិជ្ជាការអភិវឌ្ឍ និងការរៀនសូត្ររបស់កុមារនៅកម្រិតបឋមសិក្សា។
ព័ត៌មានលំអិតអំពីវគ្គសិក្សា
-
អ្នកផ្តល់វគ្គសិក្សា
វិទ្យាស្ថានគរុកោសល្យរាជធានីភ្នំពេញ
-
ថ្ងៃបញ្ចប់ការចុះឈ្មោះ
មិនកំណត់
-
ចាប់ផ្តើម
ពេលណាក៏បាន
បញ្ចប់មិនកំណត់
-
ចំនួនអ្នកចូលរៀន
មិនកំណត់
-
ចំនួនអ្នកចូលរៀន
មិនកំណត់
រយៈពេល45 ម៉ោង
-
តម្លៃ
ឥតគិតថ្លៃ
-
មធ្យោបាយបង្រៀន
ចម្រុះ
-
ជំនាញឯកទេស
-
ភាសា
ខ្មែរ
-
ប្រភេទវគ្គសិក្សា
ទោល
-
កម្រិតអ្នកចូលរួម
មិនកំណត់
-
ប្រភេទអ្នកចូលរួម
មិនកំណត់
-
ទីតាំងអ្នកចូលរួម
មិនកំណត់
ទិដ្ឋភាពទូទៅអំពីការពណ៌នាមុខវិជ្ជា
សម្រាប់ការសិក្សាមុខវិជ្ជា ការអភិវឌ្ឍនិងការរៀនសូត្ររបស់កុមារនៅកម្រិតបឋមសិក្សា មានគោលបំណងពង្រឹងសមត្ថភាពវិជ្ជាជីវៈរបស់សិក្ខាកាមដោយផ្តោតលើទ្រឹស្តីនៃការអភិវឌ្ឍរបស់កុមារ ដែលចាប់ពីកុមារភាព រហូតដល់វ័យសិក្សាពេញលេញនៅកម្រិតបឋមសិក្សា ដោយផ្សារភ្ជាប់ទៅនឹងការអនុវត្ត ផ្អែកលើខ្លឹមសារជាមូលដ្ឋានសម្រាប់ការអភិវឌ្ឍរបស់កុមារដែលមានដូចជា សញ្ញាណទូទៅនៃការអភិវឌ្ឍរបស់កុមារ ការអភិវឌ្ឍកុមារតាមកម្រិតអាយុ ការអភិវឌ្ឍខួរក្បាល ការអភិវឌ្ឍពុទ្ធិ ការអភិវឌ្ឍប្រត្យក្សារម្មណ៍ ការអភិវឌ្ឍភាសា ការអភិវឌ្ឍសរីរាង្គចលករ ការអភិវឌ្ឍចិត្តសង្គម ការអភិវឌ្ឍទឹកចិត្តស្រឡាញ់ ការអភិវឌ្ឍសញ្ចេតនា ការអភិវឌ្ឍសីលធម៌ និងកត្តាដែលជះឥទ្ធិពលដល់ការអភិវឌ្ឍរបស់កុមារក្នុងវ័យកុមារភាព ។ ជាងនេះទៅទៀត សម្រាប់វគ្គសិក្សានេះផងដែរ មានគោលបំណងក្នុងការកំណត់លក្ខណៈខុសគ្នា ឬភាពផ្សេងៗគ្នារបស់កុមារនៅក្នុងការសិក្សារបស់ពួកគេ នៅក្នុងវ័យសិក្សាឱ្យសមស្របនឹងល័ក្ខខណ្ឌនៃការអភិវឌ្ឍ ដោយធ្វើការជ្រើសរើសវិធីសាស្រ្ត យុទ្ធវិធី និងសម្ភារឧបទេសឱ្យបានសមស្របនៅក្នុងដំណើរការបង្រៀន និងរៀន។
ការសិក្សាមុខវិជ្ជានេះធ្វើឡើងតាមបែបចម្រុះ (Blended Learning) គឺរួមបញ្ចូលទាំងការសិក្សាផ្ទាល់ជាមួយគ្រូឧទ្ទេស ការសិក្សាតាមអនឡាញ និងការសិក្សាតាមអេឡិចត្រូនិក ដោយប្រើប្រាស់ ធនធានសិក្សានៅក្នុងថ្នាល់អភិវឌ្ឍសមត្ថភាព (CPD) ដូចជា វីដេអូមេរៀន សៀវភៅសិក្សា និងប្រភពធនធានផ្សេងទៀតដែលត្រូវបានផ្ដល់ឱ្យ ឬណែនាំដោយគ្រូឧទ្ទេស។ អ្នកសិក្សាត្រូវធ្វើការសិក្សាស្រាវជ្រាវបន្ថែមជាបុគ្គលឬក្រុម រៀបចំលទ្ធផលសម្រេចបាន និងធ្វើបទបង្ហាញ។ ក្រោយពេលបញ្ចប់វគ្គសិក្សានេះ សិក្ខាកាមនឹងបកស្រាយបានស៊ីជម្រៅអំពីខ្លឹមសារនៃការអភិវឌ្ឍកុមារពីកុមារភាព និងការរៀនសូត្ររបស់កុមារនៅកម្រិតបឋមសិក្សា។ លើសពីនេះទៅទៀត សិក្ខាកាមមានសមត្ថភាពក្នុងការដឹកនាំ និងសម្រួលដល់ការសិក្សារបស់កុមារនៅកម្រិតបឋមសិក្សា ប្រកបដោយទំនុកចិត្តនិងមានប្រសិទ្ធភាពនៅក្នុងដំណើរការបង្រៀន និងរៀន។អ្វីដែលអ្នកនឹងរៀន
- បន្ទាប់ពីសិក្សាមុខវិជ្ជានេះចប់ សិក្ខាកាមនឹង៖
- វិជ្ជាសម្បទា
- - ពណ៌នាបានស៊ីជម្រៅអំពីទ្រឹស្តីការអភិវឌ្ឍកុមារពីកំណរកំណើត រហូតដល់វ័យសិក្សា
- - រៀបរាប់បានពីគោលការណ៍នៃការរៀន និងរបៀបរៀនសូត្ររបស់របស់កុមារទៅតាមការអភិវឌ្ឍរបស់កុមារ
- - បង្ហាញបានពីកក្កាជៈឥទ្ធពលទៅដល់ការអភិវឌ្ឍរបស់កុមារ។
- បំណិនសម្បទា
- - កំណត់បានពីសញ្ញាណទូទៅនៃការអភិវឌ្ឍរបស់កុមារ ការអភិវឌ្ឍតាមកម្រិតអាយុ ការអភិវឌ្ឍខួរក្បាល ការអភិវឌ្ឍពុទ្ធិ ការអភិវឌ្ឍប្រត្យក្សារម្មណ៍ ការអភិវឌ្ឍសរីរាង្គចលករ ការអភិវឌ្ឍភាសា ការអភិវឌ្ឍចិត្តសង្គម ការអភិវឌ្ឍទឹកចិត្តស្រឡាញ់ ការអភិវឌ្ឍសញ្ចេតនា ការអភិវឌ្ឍសីលធម៌របស់កុមារនៅក្នុងការបង្រៀន និងរៀន។
- - កំណត់បានពីកក្តាជៈឥទ្ធិពលនៃការការអភិវឌ្ឍរបស់កុមារ ដែលជាឧបសគ្គនៅក្នុងការរៀន
- - បែងចែកបានពីរគោលការន៍នៃការបង្រៀននិងរៀន និងបៀបរៀនរបស់កុមារនៅម្រិតបឋមសិក្សា។
- ចរិយាសម្បទា
- - មានគំនិតក្នុងការអនុវត្តទ្រឹស្តី ដោយផ្សារភ្ជាប់ទៅនឹងសកម្មភាពបង្រៀននិងរៀន និងនៅក្នុងជីវភាពរស់ប្រចាំថ្ងៃនៅក្នុងការអប់រំកុមារ
- - មានស្មារតីក្នុងការគាំទ្រ ការបង្ការ និងការពារកំឡុងពេលកំណរកំណើត រហូតដល់វ័យសិក្សា
- - យកចិត្តទុកដាក់ក្នុងការជ្រើសរើសវិធីសាស្រ្តបង្រៀនទៅតាមការអភិវឌ្ឍរបស់កុមារនៅក្នុងវ័យសិក្សា។
លក្ខខ័ណ្ឌដែលត្រូវមាន
- លក្ខខណ្ឌសម្រាប់វគ្គសិក្សា
- - គ្រូបង្រៀនកម្រិតបឋមសិក្សា (ក្របខណ្ឌ និងកិច្ចសន្យា)
- - មានឧបករណ៍ដែលអាចប្រើប្រាស់អ៊ីនធើណេតបាន (កុំព្យូទ័រ)
- - មានចំណេះដឹងមូលដ្ឋានផ្នែក ICT ដែលអាចប្រើប្រាស់បាន
- - មានការប្តេជ្ញាខ្ពស់នៅក្នុងការសិក្សា សម្រាប់មុខវិជ្ជាការអភិវឌ្ឍ និងការរៀនសូត្ររបស់កុមារនៅកម្រិតបឋមសិក្សា។