ចាប់ផ្តើម
07/05/2025
បញ្ចប់
មិនកំណត់
ក្រេឌីតអវប
0
រយៈពេល
45 ម៉ោង
មធ្យោបាយបង្រៀន
អនឡាញ (ស្វ័យសិក្សា)
តម្លៃ
ឥតគិតថ្លៃ

អនុវត្តបង្កើតវគ្គដំបូង

សហគមន៍អ្នកបង្កើតវគ្គសិក្សា
07/05/2025 - 45 ម៉ោង

វគ្គ្ននេះសម្រាប់ខ្ញុំផ្ទាល់សម្រាប់ស្វែងយល់ពីការបង្កើតវគ្គ

អ្វីដែលអ្នកនឹងរៀន

  • បង្ហាញពីចំណេះដឹងកាន់តែច្បាស់អំពីលក្ខណៈនៃការអភិវឌ្ឍកម្មវិធីសិក្សា និងកំណត់ពីធាតុផ្សំសំខាន់ៗដែលជាធម្មតាត្រូវបានរួមបញ្ចូលនៅក្នុងកម្មវិធីសិក្សា
  • អនុវត្តឧទាហរណ៍នៃការប្រើប្រាស់ធាតុផ្សំសំខាន់ៗដែលមានក្នុងកម្មវិធីសិក្សានៅក្នុងការបង្រៀនរបស់ខ្លួនផ្ទាល់
  • បង្ហាញការយល់ដឹងអំពីសារៈសំខាន់នៃការកែសម្រួលកម្មវិធីសិក្សានៅក្នុងកម្មវិធីបណ្តុះបណ្តាលគ្រូបង្រៀន
  • ស្វែងយល់ពីវដ្តនៃការពិនិត្យកម្មវិធីសិក្សាឡើងវិញ និងកំណត់នូវអ្វីដែលកើតឡើងតាមឆ្នាំនីមួយៗនៅក្នុងវដ្តនៃការពិនិត្យកម្មវិធីសិក្សាឡើងវិញ។
  • អនុវត្តដំណើរការពិនិត្យមើលកម្មវិធីសិក្សា (ពីមត្តេយ្យ និងថ្នាក់ទី១ ដល់ថ្នាក់ទី៨) ក្នុងអំឡុងឆ្នាំទី១ ដោយប្រើប្រាស់ស្តង់ដាគណិតវិទ្យាពីកម្មវិធីសិក្សាជាតិ (ក្រសួងអប់រំ យុវជន និងកីឡា)។
  • ឆ្លុះបញ្ចាំងពីរបៀបដែលបញ្ញាត្តិគណិតវិទ្យាត្រូវបានផ្លាស់ប្តូរ និងអភិវឌ្ឍពីកម្រិតមត្តេយ្យសិក្សាដល់ថ្នាក់ទី ៨ ។

លក្ខខ័ណ្ឌដែលត្រូវមាន

  • 10% ផ្អែកលើវត្តមានចូលរួម និងការមកដល់ទាន់ម៉ោង
  • 30% ផ្អែកលើតេស្តបញ្ចប់
  • 30% ផ្អែកលើការចូលរួមក្នុងសកម្មភាពអនឡាញ និងជួបផ្ទាល់
  • 30% ផ្អែកលើការបញ្ចប់ការឆ្លើយសំណួរឆ្លុះបញ្ចាំងក្នុង Learning Log របស់អ្នក

ព័ត៌មានលំអិតអំពីវគ្គសិក្សា

  • អ្នកផ្តល់វគ្គសិក្សា
    សហគមន៍អ្នកបង្កើតវគ្គសិក្សា
  • ថ្ងៃបញ្ចប់ការចុះឈ្មោះ
    មិនកំណត់
  • ចាប់ផ្តើម
    07/05/2025
    បញ្ចប់
    មិនកំណត់
  • ចំនួនអ្នកចូលរៀន
    មិនកំណត់
  • ចំនួនអ្នកចូលរៀន
    មិនកំណត់
    រយៈពេល
    45 ម៉ោង
  • តម្លៃ
    ឥតគិតថ្លៃ
  • មធ្យោបាយបង្រៀន
    អនឡាញ (ស្វ័យសិក្សា)
  • ជំនាញឯកទេស
    បច្ចេកវិទ្យា
  • ភាសា
    ខ្មែរ
  • ប្រភេទវគ្គសិក្សា
    ទោល
  • កម្រិតអ្នកចូលរួម
    មិនកំណត់
  • ប្រភេទអ្នកចូលរួម
    មិនកំណត់
  • ទីតាំងអ្នកចូលរួម
    មិនកំណត់

វគ្គ្ននេះសម្រាប់ខ្ញុំផ្ទាល់សម្រាប់ស្វែងយល់ពីការបង្កើតវគ្គ

អ្វីដែលអ្នកនឹងរៀន

  • បង្ហាញពីចំណេះដឹងកាន់តែច្បាស់អំពីលក្ខណៈនៃការអភិវឌ្ឍកម្មវិធីសិក្សា និងកំណត់ពីធាតុផ្សំសំខាន់ៗដែលជាធម្មតាត្រូវបានរួមបញ្ចូលនៅក្នុងកម្មវិធីសិក្សា
  • អនុវត្តឧទាហរណ៍នៃការប្រើប្រាស់ធាតុផ្សំសំខាន់ៗដែលមានក្នុងកម្មវិធីសិក្សានៅក្នុងការបង្រៀនរបស់ខ្លួនផ្ទាល់
  • បង្ហាញការយល់ដឹងអំពីសារៈសំខាន់នៃការកែសម្រួលកម្មវិធីសិក្សានៅក្នុងកម្មវិធីបណ្តុះបណ្តាលគ្រូបង្រៀន
  • ស្វែងយល់ពីវដ្តនៃការពិនិត្យកម្មវិធីសិក្សាឡើងវិញ និងកំណត់នូវអ្វីដែលកើតឡើងតាមឆ្នាំនីមួយៗនៅក្នុងវដ្តនៃការពិនិត្យកម្មវិធីសិក្សាឡើងវិញ។
  • អនុវត្តដំណើរការពិនិត្យមើលកម្មវិធីសិក្សា (ពីមត្តេយ្យ និងថ្នាក់ទី១ ដល់ថ្នាក់ទី៨) ក្នុងអំឡុងឆ្នាំទី១ ដោយប្រើប្រាស់ស្តង់ដាគណិតវិទ្យាពីកម្មវិធីសិក្សាជាតិ (ក្រសួងអប់រំ យុវជន និងកីឡា)។
  • ឆ្លុះបញ្ចាំងពីរបៀបដែលបញ្ញាត្តិគណិតវិទ្យាត្រូវបានផ្លាស់ប្តូរ និងអភិវឌ្ឍពីកម្រិតមត្តេយ្យសិក្សាដល់ថ្នាក់ទី ៨ ។

លក្ខខ័ណ្ឌដែលត្រូវមាន

  • 10% ផ្អែកលើវត្តមានចូលរួម និងការមកដល់ទាន់ម៉ោង
  • 30% ផ្អែកលើតេស្តបញ្ចប់
  • 30% ផ្អែកលើការចូលរួមក្នុងសកម្មភាពអនឡាញ និងជួបផ្ទាល់
  • 30% ផ្អែកលើការបញ្ចប់ការឆ្លើយសំណួរឆ្លុះបញ្ចាំងក្នុង Learning Log របស់អ្នក