អនុវត្តបង្កើតវគ្គដំបូង
ចាប់ផ្តើម
07/05/2025
បញ្ចប់
មិនកំណត់
ក្រេឌីតអវប
0
រយៈពេល
45 ម៉ោង
មធ្យោបាយបង្រៀន
អនឡាញ (ស្វ័យសិក្សា)
តម្លៃ
ឥតគិតថ្លៃ
អនុវត្តបង្កើតវគ្គដំបូង
សហគមន៍អ្នកបង្កើតវគ្គសិក្សា07/05/2025 - 45 ម៉ោង
វគ្គ្ននេះសម្រាប់ខ្ញុំផ្ទាល់សម្រាប់ស្វែងយល់ពីការបង្កើតវគ្គ
អ្វីដែលអ្នកនឹងរៀន
- បង្ហាញពីចំណេះដឹងកាន់តែច្បាស់អំពីលក្ខណៈនៃការអភិវឌ្ឍកម្មវិធីសិក្សា និងកំណត់ពីធាតុផ្សំសំខាន់ៗដែលជាធម្មតាត្រូវបានរួមបញ្ចូលនៅក្នុងកម្មវិធីសិក្សា
- អនុវត្តឧទាហរណ៍នៃការប្រើប្រាស់ធាតុផ្សំសំខាន់ៗដែលមានក្នុងកម្មវិធីសិក្សានៅក្នុងការបង្រៀនរបស់ខ្លួនផ្ទាល់
- បង្ហាញការយល់ដឹងអំពីសារៈសំខាន់នៃការកែសម្រួលកម្មវិធីសិក្សានៅក្នុងកម្មវិធីបណ្តុះបណ្តាលគ្រូបង្រៀន
- ស្វែងយល់ពីវដ្តនៃការពិនិត្យកម្មវិធីសិក្សាឡើងវិញ និងកំណត់នូវអ្វីដែលកើតឡើងតាមឆ្នាំនីមួយៗនៅក្នុងវដ្តនៃការពិនិត្យកម្មវិធីសិក្សាឡើងវិញ។
- អនុវត្តដំណើរការពិនិត្យមើលកម្មវិធីសិក្សា (ពីមត្តេយ្យ និងថ្នាក់ទី១ ដល់ថ្នាក់ទី៨) ក្នុងអំឡុងឆ្នាំទី១ ដោយប្រើប្រាស់ស្តង់ដាគណិតវិទ្យាពីកម្មវិធីសិក្សាជាតិ (ក្រសួងអប់រំ យុវជន និងកីឡា)។
- ឆ្លុះបញ្ចាំងពីរបៀបដែលបញ្ញាត្តិគណិតវិទ្យាត្រូវបានផ្លាស់ប្តូរ និងអភិវឌ្ឍពីកម្រិតមត្តេយ្យសិក្សាដល់ថ្នាក់ទី ៨ ។
លក្ខខ័ណ្ឌដែលត្រូវមាន
- 10% ផ្អែកលើវត្តមានចូលរួម និងការមកដល់ទាន់ម៉ោង
- 30% ផ្អែកលើតេស្តបញ្ចប់
- 30% ផ្អែកលើការចូលរួមក្នុងសកម្មភាពអនឡាញ និងជួបផ្ទាល់
- 30% ផ្អែកលើការបញ្ចប់ការឆ្លើយសំណួរឆ្លុះបញ្ចាំងក្នុង Learning Log របស់អ្នក
ព័ត៌មានលំអិតអំពីវគ្គសិក្សា
-
អ្នកផ្តល់វគ្គសិក្សា
សហគមន៍អ្នកបង្កើតវគ្គសិក្សា
-
ថ្ងៃបញ្ចប់ការចុះឈ្មោះ
មិនកំណត់
-
ចាប់ផ្តើម
07/05/2025
បញ្ចប់មិនកំណត់
-
ចំនួនអ្នកចូលរៀន
មិនកំណត់
-
ចំនួនអ្នកចូលរៀន
មិនកំណត់
រយៈពេល45 ម៉ោង
-
តម្លៃ
ឥតគិតថ្លៃ
-
មធ្យោបាយបង្រៀន
អនឡាញ (ស្វ័យសិក្សា)
-
ជំនាញឯកទេស
បច្ចេកវិទ្យា
-
ភាសា
ខ្មែរ
-
ប្រភេទវគ្គសិក្សា
ទោល
-
កម្រិតអ្នកចូលរួម
មិនកំណត់
-
ប្រភេទអ្នកចូលរួម
មិនកំណត់
-
ទីតាំងអ្នកចូលរួម
មិនកំណត់
វគ្គ្ននេះសម្រាប់ខ្ញុំផ្ទាល់សម្រាប់ស្វែងយល់ពីការបង្កើតវគ្គ
អ្វីដែលអ្នកនឹងរៀន
- បង្ហាញពីចំណេះដឹងកាន់តែច្បាស់អំពីលក្ខណៈនៃការអភិវឌ្ឍកម្មវិធីសិក្សា និងកំណត់ពីធាតុផ្សំសំខាន់ៗដែលជាធម្មតាត្រូវបានរួមបញ្ចូលនៅក្នុងកម្មវិធីសិក្សា
- អនុវត្តឧទាហរណ៍នៃការប្រើប្រាស់ធាតុផ្សំសំខាន់ៗដែលមានក្នុងកម្មវិធីសិក្សានៅក្នុងការបង្រៀនរបស់ខ្លួនផ្ទាល់
- បង្ហាញការយល់ដឹងអំពីសារៈសំខាន់នៃការកែសម្រួលកម្មវិធីសិក្សានៅក្នុងកម្មវិធីបណ្តុះបណ្តាលគ្រូបង្រៀន
- ស្វែងយល់ពីវដ្តនៃការពិនិត្យកម្មវិធីសិក្សាឡើងវិញ និងកំណត់នូវអ្វីដែលកើតឡើងតាមឆ្នាំនីមួយៗនៅក្នុងវដ្តនៃការពិនិត្យកម្មវិធីសិក្សាឡើងវិញ។
- អនុវត្តដំណើរការពិនិត្យមើលកម្មវិធីសិក្សា (ពីមត្តេយ្យ និងថ្នាក់ទី១ ដល់ថ្នាក់ទី៨) ក្នុងអំឡុងឆ្នាំទី១ ដោយប្រើប្រាស់ស្តង់ដាគណិតវិទ្យាពីកម្មវិធីសិក្សាជាតិ (ក្រសួងអប់រំ យុវជន និងកីឡា)។
- ឆ្លុះបញ្ចាំងពីរបៀបដែលបញ្ញាត្តិគណិតវិទ្យាត្រូវបានផ្លាស់ប្តូរ និងអភិវឌ្ឍពីកម្រិតមត្តេយ្យសិក្សាដល់ថ្នាក់ទី ៨ ។
លក្ខខ័ណ្ឌដែលត្រូវមាន
- 10% ផ្អែកលើវត្តមានចូលរួម និងការមកដល់ទាន់ម៉ោង
- 30% ផ្អែកលើតេស្តបញ្ចប់
- 30% ផ្អែកលើការចូលរួមក្នុងសកម្មភាពអនឡាញ និងជួបផ្ទាល់
- 30% ផ្អែកលើការបញ្ចប់ការឆ្លើយសំណួរឆ្លុះបញ្ចាំងក្នុង Learning Log របស់អ្នក