ចាប់ផ្តើម
18/12/2025
បញ្ចប់
មិនកំណត់
ក្រេឌីតអវប
1
រយៈពេល
90 ម៉ោង
មធ្យោបាយបង្រៀន
ចម្រុះ
តម្លៃ
ឥតគិតថ្លៃ

បច្ចេកវិទ្យាទំនាក់ទំនង និង​បញ្ញាសិប្បនិម្មិតសម្រាប់​ការ​អប់រំ

នាយកដ្ឋានបរិវត្តកម្មឌីជីថល
18/12/2025 - 90 ម៉ោង 1 ក្រេ.

វគ្គសិក្សានេះត្រូវបានរៀបចំឡើងជាពិសេសសម្រាប់គ្រូបង្រៀននៅកម្ពុជា ក្នុងគោលបំណងពង្រឹងសមត្ថភាពអ្នកសិក្សានូវចំណេះដឹង និងជំនាញជាក់ស្តែងក្នុងការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាទំនាក់ទំនងឌីជីថល និងបញ្ញាសិប្បនិម្មិត (AI) ដើម្បីលើកកម្ពស់គុណភាពនៃការបង្រៀននិងរៀននៅក្នុងបរិបទបច្ចេកវិទ្យាឌីជីថល។ វគ្គសិក្សានេះនឹងជួយអ្នកឱ្យសម្របខ្លួនទៅនឹងបរិយាកាសអប់រំឌីជីថលដែលកំពុងផ្លាស់ប្តូរយ៉ាងឆាប់រហ័សប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។

នៅក្នុងបរិបទអប់រំការចូលប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាឌីជីថលកំពុងកើនឡើង វគ្គសិក្សានេះនឹងផ្ដល់ឱ្យអ្នកនូវឧបករណ៍ចាំបាច់ដើម្បីបង្កើនការចូលរួមរបស់សិស្ស កែលម្អការសហការ និងធ្វើឱ្យការអប់រំកាន់តែមានភាពងាយស្រួល ដែលនឹងផ្តោតលើការដោះស្រាយបញ្ហាប្រឈមជាក់លាក់របស់គ្រូបង្រៀន ដូចជាការទំនាក់ទំនងមានកម្រិត និងធនធានមានកម្រិត ហើយនឹងផ្តល់នូវដំណោះស្រាយជាក់ស្តែង និងប្រកបដោយភាពច្នៃប្រឌិត។

តាមរយៈវគ្គសិក្សានេះ អ្នកនឹងរៀនពីរបៀបប្រើប្រាស់វេទិកាទំនាក់ទំនងឌីជីថលផ្សេងៗ ការពារសុវត្ថិភាព និងឯកជនភាពតាមអ៊ីនធឺណិត និងបញ្ចូលឧបករណ៍ បញ្ញាសិប្បនិម្មិត- AI ទៅក្នុងវិធីសាស្រ្តបង្រៀនរបស់អ្នក។ វគ្គសិក្សានេះនឹងជួយអ្នកក្នុងការអភិវឌ្ឍផែនការមេរៀនប្រកបដោយភាពច្នៃប្រឌិត បង្កើតបទពិសោធន៍សិក្សាអន្តរកម្ម និងវាយតម្លៃចំណេះដឹងរបស់សិស្សកាន់តែមានប្រសិទ្ធភាព។

ជាចុងក្រោយ វគ្គសិក្សានេះនឹងផ្តល់ចំណេះដឹងយ៉ាងទូលំទូលាយដល់អ្នកឱ្យមានការផ្លាស់ប្តូរឌីជីថល និងបង្កើតអនាគតកាន់តែប្រសើរសម្រាប់សិស្សានុសិស្សកម្ពុជា។


អ្វីដែលអ្នកនឹងរៀន

  • យល់ដឹងអំពីគោលការណ៍គ្រឹះនៃបច្ចេកវិទ្យាទំនាក់ទំនងឌីជីថល និង បញ្ញាសិប្បនិម្មិត AI ក្នុងការអប់រំ។
  • ប្រើប្រាស់ឧបករណ៍ឌីជីថលផ្សេងៗ ដើម្បីកែលម្អការបង្រៀន និងរៀនសូត្រ។
  • ការអនុវត្តសម្រាប់សុវត្ថិភាព និងឯកជនភាពតាមអ៊ីនធឺណិត។
  • រួមបញ្ចូលឧបករណ៍ AI ទៅក្នុងផែនការមេរៀន និងសកម្មភាពក្នុងថ្នាក់រៀន។
  • វាយតម្លៃការអនុវត្ត និងប្រសិទ្ធភាពនៃបច្ចេកវិទ្យាឌីជីថលក្នុងការអប់រំ។

លក្ខខ័ណ្ឌដែលត្រូវមាន

  • កុំព្យូទ័រ
  • ថេបផ្លេត
  • ទូរសព្ទដៃឆ្លាតវៃ
  • អុីធឺណិត

អ្នកបង្រៀន

គ្រូ - នាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មាន

ព័ត៌មានលំអិតអំពីវគ្គសិក្សា

  • អ្នកផ្តល់វគ្គសិក្សា
    នាយកដ្ឋានបរិវត្តកម្មឌីជីថល
  • ថ្ងៃបញ្ចប់ការចុះឈ្មោះ
    មិនកំណត់
  • ចាប់ផ្តើម
    18/12/2025
    បញ្ចប់
    មិនកំណត់
  • ចំនួនអ្នកចូលរៀន
    មិនកំណត់
  • ចំនួនអ្នកចូលរៀន
    មិនកំណត់
    រយៈពេល
    90 ម៉ោង
  • តម្លៃ
    ឥតគិតថ្លៃ
  • មធ្យោបាយបង្រៀន
    ចម្រុះ
  • ជំនាញឯកទេស
    ការគ្រប់គ្រងថ្នាក់រៀន, ជំនាញទាក់ទង, បច្ចេកវិទ្យា
  • អត្ថប្រយោជន៍
    វិញ្ញាបនបត្រ
    1 ក្រេឌីតអវប
  • ភាសា
    ខ្មែរ
  • ប្រភេទវគ្គសិក្សា
    ទោល
  • កម្រិតអ្នកចូលរួម
    មិនកំណត់
  • ប្រភេទអ្នកចូលរួម
    បុគ្គលិកអប់រំ, គណគ្រប់គ្រងសាលារៀន, គ្រូបង្រៀន, គ្រូគរុកោសល្យ
  • ទីតាំងអ្នកចូលរួម
    មិនកំណត់

វគ្គសិក្សានេះត្រូវបានរៀបចំឡើងជាពិសេសសម្រាប់គ្រូបង្រៀននៅកម្ពុជា ក្នុងគោលបំណងពង្រឹងសមត្ថភាពអ្នកសិក្សានូវចំណេះដឹង និងជំនាញជាក់ស្តែងក្នុងការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាទំនាក់ទំនងឌីជីថល និងបញ្ញាសិប្បនិម្មិត (AI) ដើម្បីលើកកម្ពស់គុណភាពនៃការបង្រៀននិងរៀននៅក្នុងបរិបទបច្ចេកវិទ្យាឌីជីថល។ វគ្គសិក្សានេះនឹងជួយអ្នកឱ្យសម្របខ្លួនទៅនឹងបរិយាកាសអប់រំឌីជីថលដែលកំពុងផ្លាស់ប្តូរយ៉ាងឆាប់រហ័សប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។

នៅក្នុងបរិបទអប់រំការចូលប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាឌីជីថលកំពុងកើនឡើង វគ្គសិក្សានេះនឹងផ្ដល់ឱ្យអ្នកនូវឧបករណ៍ចាំបាច់ដើម្បីបង្កើនការចូលរួមរបស់សិស្ស កែលម្អការសហការ និងធ្វើឱ្យការអប់រំកាន់តែមានភាពងាយស្រួល ដែលនឹងផ្តោតលើការដោះស្រាយបញ្ហាប្រឈមជាក់លាក់របស់គ្រូបង្រៀន ដូចជាការទំនាក់ទំនងមានកម្រិត និងធនធានមានកម្រិត ហើយនឹងផ្តល់នូវដំណោះស្រាយជាក់ស្តែង និងប្រកបដោយភាពច្នៃប្រឌិត។

តាមរយៈវគ្គសិក្សានេះ អ្នកនឹងរៀនពីរបៀបប្រើប្រាស់វេទិកាទំនាក់ទំនងឌីជីថលផ្សេងៗ ការពារសុវត្ថិភាព និងឯកជនភាពតាមអ៊ីនធឺណិត និងបញ្ចូលឧបករណ៍ បញ្ញាសិប្បនិម្មិត- AI ទៅក្នុងវិធីសាស្រ្តបង្រៀនរបស់អ្នក។ វគ្គសិក្សានេះនឹងជួយអ្នកក្នុងការអភិវឌ្ឍផែនការមេរៀនប្រកបដោយភាពច្នៃប្រឌិត បង្កើតបទពិសោធន៍សិក្សាអន្តរកម្ម និងវាយតម្លៃចំណេះដឹងរបស់សិស្សកាន់តែមានប្រសិទ្ធភាព។

ជាចុងក្រោយ វគ្គសិក្សានេះនឹងផ្តល់ចំណេះដឹងយ៉ាងទូលំទូលាយដល់អ្នកឱ្យមានការផ្លាស់ប្តូរឌីជីថល និងបង្កើតអនាគតកាន់តែប្រសើរសម្រាប់សិស្សានុសិស្សកម្ពុជា។


អ្វីដែលអ្នកនឹងរៀន

  • យល់ដឹងអំពីគោលការណ៍គ្រឹះនៃបច្ចេកវិទ្យាទំនាក់ទំនងឌីជីថល និង បញ្ញាសិប្បនិម្មិត AI ក្នុងការអប់រំ។
  • ប្រើប្រាស់ឧបករណ៍ឌីជីថលផ្សេងៗ ដើម្បីកែលម្អការបង្រៀន និងរៀនសូត្រ។
  • ការអនុវត្តសម្រាប់សុវត្ថិភាព និងឯកជនភាពតាមអ៊ីនធឺណិត។
  • រួមបញ្ចូលឧបករណ៍ AI ទៅក្នុងផែនការមេរៀន និងសកម្មភាពក្នុងថ្នាក់រៀន។
  • វាយតម្លៃការអនុវត្ត និងប្រសិទ្ធភាពនៃបច្ចេកវិទ្យាឌីជីថលក្នុងការអប់រំ។

លក្ខខ័ណ្ឌដែលត្រូវមាន

  • កុំព្យូទ័រ
  • ថេបផ្លេត
  • ទូរសព្ទដៃឆ្លាតវៃ
  • អុីធឺណិត

អ្នកបង្រៀន

គ្រូ - នាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មាន