ចាប់ផ្តើម
18/12/2025
បញ្ចប់
មិនកំណត់
ក្រេឌីតអវប
0
រយៈពេល
90 ម៉ោង
មធ្យោបាយបង្រៀន
ចម្រុះ
តម្លៃ
ឥតគិតថ្លៃ

គរុកោសល្យឌីជីថលអន្តរកម្ម ការបង្កើតខ្លឹមសារមេរៀន​ឌីជីថល​ សម្រាប់គ្រូបង្រៀន

សហគមន៍អ្នកបង្កើតវគ្គសិក្សា
18/12/2025 - 90 ម៉ោង

វគ្គសិក្សានេះត្រូវបានរចនាឡើងយ៉ាងពិសេស ដើម្បីជួយគាំទ្រលោកគ្រូ អ្នកគ្រូ ក្នុងការអភិវឌ្ឍជំនាញបង្រៀនឱ្យទាន់សម័យ តាមរយៈការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យា និងបង្កើតមាតិកាអប់រំឌីជីថលដែលមានភាពទាក់ទាញ និងប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់។

នៅក្នុងយុគសម័យបរិវត្តកម្មឌីជីថល សិស្សានុសិស្សត្រូវការបទពិសោធន៍រៀនសូត្រថ្មីៗ ដែលមិនត្រឹមតែជាការផ្ទេរចំណេះដឹងប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែថែមទាំងបង្កប់នូវបច្ចេកវិទ្យា ការធ្វើអន្តរកម្ម និងការចូលរួមយ៉ាងសកម្ម។ វគ្គសិក្សានេះនឹងបំពាក់បំប៉នលោកគ្រូ អ្នកគ្រូ នូវចំណេះដឹង ជំនាញ និងឧបករណ៍ចាំបាច់ ដើម្បីប្រែក្លាយថ្នាក់រៀនទៅជាបរិយាកាសសិក្សាដ៏រស់រវើក។

១. វិធីសាស្ត្របង្រៀនទំនើប៖ ផ្លាស់ប្តូរការបង្រៀនឱ្យសិស្សជាមជ្ឈមណ្ឌល ដោយប្រើប្រាស់វិធីសាស្ត្រសកម្ម និងការដោះស្រាយបញ្ហា ដើម្បីបណ្តុះបំណិនសតវត្សទី២១។ ២. ការផលិតមាតិកាឌីជីថល៖ បំពាក់បំប៉នជំនាញបច្ចេកទេសក្នុងការរចនារូបភាព ស្លាយ និងវីដេអូដែលមានគុណភាព ដើម្បីធ្វើឱ្យមេរៀនកាន់តែងាយយល់ និងទាក់ទាញ។ ៣. អន្តរកម្ម និងល្បែងសិក្សា: ប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យា និងហ្គេម ដើម្បីបង្កើនការចូលរួមរបស់សិស្ស ធ្វើឱ្យការរៀនសូត្រពោរពេញដោយភាពសប្បាយរីករាយ និងការប្រកួតប្រជែងស្ថាបនា។

តាមរយៈវគ្គសិក្សានេះ លោកគ្រូ អ្នកគ្រូមិនត្រឹមតែទទួលបាននូវឧបករណ៍ និងចំណេះដឹងថ្មីៗប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែនឹងក្លាយជាអ្នកដឹកនាំការផ្លាស់ប្តូរឌីជីថល ដែលអាចបង្កើតអនាគតនៃការសិក្សាកាន់តែប្រសើរសម្រាប់សិស្សានុសិស្សកម្ពុជា។

ជាចុងក្រោយ អ្នកនឹងមានសមត្ថភាពក្នុងការរៀបចំសកម្មភាពក្នុងថ្នាក់ដែលជំរុញឱ្យសិស្សចូលរួមយ៉ាងសកម្ម បង្កើនបំណិនសតវត្សទី២១ ដូចជាការទំនាក់ទំនង ការសហការ និងការគិតស៊ីជម្រៅ ដែលជាមូលដ្ឋានគ្រឹះសម្រាប់អនាគតរបស់ពួកគេ។


អ្វីដែលអ្នកនឹងរៀន

  • យល់ដឹង និងអនុវត្ត វិធីសាស្រ្តបង្រៀនបែបសកម្ម ដើម្បីអភិវឌ្ឍបំណិនគិត និងការដោះស្រាយបញ្ហា។
  • ពង្រឹង កិច្ចសហការក្រុម ការទំនាក់ទំនង និងទំនុកចិត្តក្នុងការចែករំលែកគំនិតក្នុងស្ថានភាពជាក់ស្តែង។
  • ប្រើប្រាស់ និងរចនាមាតិកាឌីជីថលសម្រាប់ការអប់រំ។
  • ប្រើប្រាស់ឧបករណ៍ឌីជីថលក្នុងការស្ទង់មតិ និងសំណួរអន្តរកម្មសម្រាប់ប្រមូលទិន្នន័យក្នុងថ្នាក់។
  • អនុវត្តវិធីសាស្រ្ដបង្រៀន ដោយបញ្ចូលធាតុនៃល្បែងទៅក្នុងការបង្រៀន។
  • បង្កើត បរិយាកាសសិក្សា ដែលមានភាពច្នៃប្រឌិត ទាក់ទាញ និងជំរុញការចូលរួមយ៉ាងសកម្មពីអ្នករៀន។

លក្ខខ័ណ្ឌដែលត្រូវមាន

  • កុំព្យូទ័រ
  • ថេបផ្លេត
  • ទូរសព្ទដៃឆ្លាតវៃ
  • អ៉ីធឺណិត

អ្នកបង្រៀន

គ្រូ - នាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មាន
គ្រូ - នាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មាន
គ្រូ - នាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មាន
គ្រូ - នាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មាន
គ្រូ - នាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មាន

ព័ត៌មានលំអិតអំពីវគ្គសិក្សា

  • អ្នកផ្តល់វគ្គសិក្សា
    សហគមន៍អ្នកបង្កើតវគ្គសិក្សា
  • ថ្ងៃបញ្ចប់ការចុះឈ្មោះ
    មិនកំណត់
  • ចាប់ផ្តើម
    18/12/2025
    បញ្ចប់
    មិនកំណត់
  • ចំនួនអ្នកចូលរៀន
    មិនកំណត់
  • ចំនួនអ្នកចូលរៀន
    មិនកំណត់
    រយៈពេល
    90 ម៉ោង
  • តម្លៃ
    ឥតគិតថ្លៃ
  • មធ្យោបាយបង្រៀន
    ចម្រុះ
  • ជំនាញឯកទេស
    ការបង្កើតឧបករណ៍វាស់សមត្ថភាព, ការបង្កើតមាតិកា, បច្ចេកវិទ្យា, វិធីសាស្ត្របង្រៀន, ជំនាញគរុកោសល្យ
  • ភាសា
    ខ្មែរ
  • ប្រភេទវគ្គសិក្សា
    ទោល
  • កម្រិតអ្នកចូលរួម
    មិនកំណត់
  • ប្រភេទអ្នកចូលរួម
    បុគ្គលិកអប់រំ, គណគ្រប់គ្រងសាលារៀន, គ្រូបង្រៀន, គ្រូគរុកោសល្យ
  • ទីតាំងអ្នកចូលរួម
    មិនកំណត់

វគ្គសិក្សានេះត្រូវបានរចនាឡើងយ៉ាងពិសេស ដើម្បីជួយគាំទ្រលោកគ្រូ អ្នកគ្រូ ក្នុងការអភិវឌ្ឍជំនាញបង្រៀនឱ្យទាន់សម័យ តាមរយៈការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យា និងបង្កើតមាតិកាអប់រំឌីជីថលដែលមានភាពទាក់ទាញ និងប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់។

នៅក្នុងយុគសម័យបរិវត្តកម្មឌីជីថល សិស្សានុសិស្សត្រូវការបទពិសោធន៍រៀនសូត្រថ្មីៗ ដែលមិនត្រឹមតែជាការផ្ទេរចំណេះដឹងប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែថែមទាំងបង្កប់នូវបច្ចេកវិទ្យា ការធ្វើអន្តរកម្ម និងការចូលរួមយ៉ាងសកម្ម។ វគ្គសិក្សានេះនឹងបំពាក់បំប៉នលោកគ្រូ អ្នកគ្រូ នូវចំណេះដឹង ជំនាញ និងឧបករណ៍ចាំបាច់ ដើម្បីប្រែក្លាយថ្នាក់រៀនទៅជាបរិយាកាសសិក្សាដ៏រស់រវើក។

១. វិធីសាស្ត្របង្រៀនទំនើប៖ ផ្លាស់ប្តូរការបង្រៀនឱ្យសិស្សជាមជ្ឈមណ្ឌល ដោយប្រើប្រាស់វិធីសាស្ត្រសកម្ម និងការដោះស្រាយបញ្ហា ដើម្បីបណ្តុះបំណិនសតវត្សទី២១។ ២. ការផលិតមាតិកាឌីជីថល៖ បំពាក់បំប៉នជំនាញបច្ចេកទេសក្នុងការរចនារូបភាព ស្លាយ និងវីដេអូដែលមានគុណភាព ដើម្បីធ្វើឱ្យមេរៀនកាន់តែងាយយល់ និងទាក់ទាញ។ ៣. អន្តរកម្ម និងល្បែងសិក្សា: ប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យា និងហ្គេម ដើម្បីបង្កើនការចូលរួមរបស់សិស្ស ធ្វើឱ្យការរៀនសូត្រពោរពេញដោយភាពសប្បាយរីករាយ និងការប្រកួតប្រជែងស្ថាបនា។

តាមរយៈវគ្គសិក្សានេះ លោកគ្រូ អ្នកគ្រូមិនត្រឹមតែទទួលបាននូវឧបករណ៍ និងចំណេះដឹងថ្មីៗប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែនឹងក្លាយជាអ្នកដឹកនាំការផ្លាស់ប្តូរឌីជីថល ដែលអាចបង្កើតអនាគតនៃការសិក្សាកាន់តែប្រសើរសម្រាប់សិស្សានុសិស្សកម្ពុជា។

ជាចុងក្រោយ អ្នកនឹងមានសមត្ថភាពក្នុងការរៀបចំសកម្មភាពក្នុងថ្នាក់ដែលជំរុញឱ្យសិស្សចូលរួមយ៉ាងសកម្ម បង្កើនបំណិនសតវត្សទី២១ ដូចជាការទំនាក់ទំនង ការសហការ និងការគិតស៊ីជម្រៅ ដែលជាមូលដ្ឋានគ្រឹះសម្រាប់អនាគតរបស់ពួកគេ។


អ្វីដែលអ្នកនឹងរៀន

  • យល់ដឹង និងអនុវត្ត វិធីសាស្រ្តបង្រៀនបែបសកម្ម ដើម្បីអភិវឌ្ឍបំណិនគិត និងការដោះស្រាយបញ្ហា។
  • ពង្រឹង កិច្ចសហការក្រុម ការទំនាក់ទំនង និងទំនុកចិត្តក្នុងការចែករំលែកគំនិតក្នុងស្ថានភាពជាក់ស្តែង។
  • ប្រើប្រាស់ និងរចនាមាតិកាឌីជីថលសម្រាប់ការអប់រំ។
  • ប្រើប្រាស់ឧបករណ៍ឌីជីថលក្នុងការស្ទង់មតិ និងសំណួរអន្តរកម្មសម្រាប់ប្រមូលទិន្នន័យក្នុងថ្នាក់។
  • អនុវត្តវិធីសាស្រ្ដបង្រៀន ដោយបញ្ចូលធាតុនៃល្បែងទៅក្នុងការបង្រៀន។
  • បង្កើត បរិយាកាសសិក្សា ដែលមានភាពច្នៃប្រឌិត ទាក់ទាញ និងជំរុញការចូលរួមយ៉ាងសកម្មពីអ្នករៀន។

លក្ខខ័ណ្ឌដែលត្រូវមាន

  • កុំព្យូទ័រ
  • ថេបផ្លេត
  • ទូរសព្ទដៃឆ្លាតវៃ
  • អ៉ីធឺណិត

អ្នកបង្រៀន

គ្រូ - នាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មាន
គ្រូ - នាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មាន
គ្រូ - នាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មាន
គ្រូ - នាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មាន
គ្រូ - នាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មាន